dimecres, 14 de juny del 2017

SORTIDA A CAN ROSES

SORTIDA A CAN ROSES

Els nens de  3r B vam anar d'excursió a Can Roses en autobús escolar,perquè està molt lluny de l'escola, el dimecres 10 de maig.

Can Roses és el Poliesportiu de Rubí.

Quan vam baixar de l'autobús vem esmorzar mentre esperàvem al monitor que ens va acompanyar tota la excursió i ens va ensenyar totes les instal·lacions de Can Roses.
M'ha agradat visitar la piscina perquè vaig molt, m'agradaria que posessin un jacuzzi - Iu-
 El primer que vem veure va ser la piscina municipal, era molt gran, tenia corxeres per fer curses de natació, també tenia un rellotge que servia perquè cada nedador sàpigues quan triga a fer una piscina sencera i així poder reptar als seus amics. A dins de la piscina hi havia una temperatura molt alta i feia molta calor. També vem veure que de la piscina tota l'estona anava sortint aigua.

Després vem veure les pistes de basquet i la pista de gimnàstica rítmica i més endavant el camp de futbol i al final la pista d'atletisme.






M'ha agradat molt la sortida i jugar al mataconills ha estat molt divertit. - Ainhoa-

M'han agradat les activitats perquè eren divertides. -Adriana-

 M'ha agradat fer jocs tan divertits. - Miquel-

M'ha encantat jugar al futbol perquè és el meu esport preferit, m'ha agradat tota la sortida. Eric G.


M'ha encantat jugar al futbol perquè és el meu esport preferit, m'ha agradat tota la sortida. Eric G.
                      

M'ha agradat el camp de futbol perquè hem jugat i veure la piscina perquè m'agrada banyar-me. - Izan-

Una estona  vem jugar a " mataconills"  i desprès a futbol i altres coses,  abans d'acabar vem fer curses d'atletisme i salts.
 

                                   M'ha agradat la pista d'atletisme perquè m'agrada fer atletisme. No canviaria res de la sortida , m'ha agradat tot. - Yaiza-


   
Al final vem menjar i vem tornar cap a l'escola.

Izan, Yaiza, Ainhoa, Iu, Miquel, Adriana, Eric G.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada