divendres, 16 de juny del 2017

LA MOSTRA DE DANSA

LA MOSTRA DE DANSA

El dimecres 24 de Maig 2017 vam anar tota la escola Joan Maragall de Rubí al Poliesportiu " La Llana" a fer la mostra de dansa. Vam anar amb autocar escolar.


Quan vam arribar, vam entrar i vam seure a les grades i vam veure ballar els nens d'Infantil i després els de 1r i 2n, a continuació vam preparar-nos tercer i quart, quan va ser el nostre torn vam ballar dues danses : les " Corrandes i  el "Ball Francès"  quan vem acabar vem veure ballar als del cicle dels grans i al final vem tornar a l'escola en l'autobús blanc i una mica ràpid perquè ja era bastant tard.
 

Afnan, Pol, Eric M, Esther

                  


M'ha agradat com han ballat els altres i crec que hauríem de millorar que no ens separessin de la nostra fila. -Eric M.-


M'ha agradat tot jo no canviaria res, només que tantes danses ha estat una mica avorrit. -Esther-



 Em va agradar veure P3,P4,P5, 4t, 5è, 6è i l'altre tercer, perquè normalment només veiem una part. perquè ho fèiem en dos grups perquè no cabíem tots a La Sala.
M'hauria agradat que hi haguessin cortines perquè sortíssim de sorpresa. -Pol-




El que més m'ha agradat era quan ballaven els de P3, perquè ballaven genial, ho feien molt bé. El que jo canviaria és que millorem la rotllana perquè se'ns obria quan ballàvem.  -Afnan-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada